"Fiti blânzi. Fiecare dintre noi duce o lupta grea"

Monday 4 April 2011

* Cele 6 stagii ale bolii si recuperarii *








Mai jos se gaseste lista de boli la care mai multi doctori au folosit Protocolul Marshall.  Numarul de pacienti difera in functie de tipul bolii :

**************************************************************************
  • Scleroza laterala amiotrofica (boala Lou Gehrig)
  • Boala Addison
  • Imbatrânire
  • Alergii si sensibilitati
  • Alopecia(Caderea parului)
  • Boala Alzheimer
  • Dementa
  • Anemia
  • Spondiloza anchilozanta
  • Anorexia si bulimia
  • Anxietate
  • Astm
  • Autism spectrum disorder
  • Sindromul bipolar
  • Cancer
  • Boli cardiovasculare
  • Boala Scratch Cat
  • Cataracte
  • Boala Celiaca
  • Co-infectii
  • Depresie
  • Diabet tip II
  • Epilepsie
  • Fibromialgia
  • Glaucomul
  • Boala Graves (gusa exoftalmica)
  • Boala Hashimoto (Tiroidita)
  • Histiocitom fibros atipic (HLH)
  • Hipertensiune
  • Boli inflamatorii intestinale (boala Crohn, Colita ulceroasa)
  • Sindromul de intestin iritabil
  • Boli de rinichi
  • Pietre la rinichi
  • ADHD (Deficit de atentie)
  • ADD ( Learning disabilities (ADHD, ADD, dyslexia)
  • Boala Lyme
  • Degenerare maculara
  • Sensibilitatea chimica multipla(MCS)
  • Scleroza multipla
  • Obezitate
  • Dezordine obsesiv-compulsiva
  • Osteoartrita
  • Boala Parkinson
  • Boala Parodontala
  • Neuropatia periferica
  • Anemia pernicioasa (Deficit de B12)
  • Psoriazis
  • Sindromul Raynaud
  • Artrita reactiva (sindrom Reiter)
  • Sindromul picioarelor nelinistite
  • Poliartrita reumatoida
  • Sarcoidoza
  • Schizofrenie
  • Scleroderma
  • Hiperparatiroidism secundar
  • Boala Lupus
  • Uveita
**************************************************************************

1 comment:

  1. Iti multumesc pentru raspunsul din post-ul anterior. Mi-a adus un zambet pe buze schema pe care ai publicat-o mai sus, cu atat mai mult cu cat azi mi-am petrecut toata ziua pe forumul MP incercand sa adun in documente cele mai importante paragrafe, pe care vreau sa la traduc si sa le prezint doctoritei mele la sfarsitul lui mai cand am urmatorul control.

    Am invatat foarte multe si totusi am o mie de intrebari. Am le scriu aici pe cele care imi vin in minte:

    Am inteles ca tu continui sa iei Olmesartan chiar daca simptomele boli nu mai sunt prezente. Iei in aceeasi cantitate ca si in timpul tratamentului propriu-zis? Ai incercat sa il opresti cateva saptamani doar ca sa testezi ce se intampla daca nu iei? Oricum nu m-ar deranja nici daca as stii ca trebuie sa il iau toata viata, atata timp cat nu e imunosupresor si nu se compara cu nici unul din tratamentele pt PR in ceea ce priveste reactiile adverse.

    La tine cat de puternica a fost fotosensibilitatea? Inteleg ca ai incercat sa eviti soarele pe cat posibil in primele 6 luni. Eu nu stiu daca as putea sa imi iau o pauza asa de lunga de la servici. Cred ca la capitolul asta o sa imi fie cel mai greu. Va fi dificil sa ascund faptul ca fac un tratamentu care ma face sa ma comport ca un varcolac :), pt ca momentan nu am spus nimanui nici macar ca sufar de boala asta.

    Am citit iar ca sunt recomandate exercitiile fizice in timpul MP. Ce fel de exercitii trebuie? Adica trebuie sa fie ceva in genul gimnasticii medicale, sau orice fel de exercitii de flexibilitate sau absolut orice exercitii (chiar si cardio sau tonifiere cu greutati usoare - max 3 kg)?

    Iti multumesc mult pentru toate informatiile pe care le publici aici. Blogul tau e o referinta importanta in pregatirea mea pentru discutia cu dr, dar si in pregatirea pentru tratament.

    Cu siguranta am sa revin cu alte intrebari :)

    Sarbatori fericite si multa sanatate!
    Raluca

    ReplyDelete